DRON GRIF
Наша компанія гарантує надійність та високу якість кожного дрону ГРИФ.
Гарантія:
На всю продукцію діє гарантія 12 місяців з моменту покупки.Ми забезпечуємо повне технічне обслуговування у гарантійний період.
1. Що входить до гарантійного обслуговування:- Виявлені виробничі дефекти матеріалів чи збирання.- Несправність, яка виникла не з вини покупця.
2. Гарантія не поширюється на товари, які:- Були пошкоджені внаслідок неправильного зберігання, використання не за призначенням або в умовах, не передбачених інструкцією.- Мають ознаки стороннього втручання або механічні пошкодження.
3. Порядок звернення по гарантії.
Щоб скористатися гарантією, зателефонуйте за тел. +38 097 502 98 68, або напишіть на пошту: moc.firgnord%40ofni, вказавши:
- номер замовлення або дату придбання;- назву та серійний номер товару;- опис виявленої несправності;- фото/відео (за потреби).
Ми розглянемо ваше звернення протягом 3 робочих днів і повідомимо про подальші дії: заміну, ремонт або інші рішення згідно з гарантійною політикою.
Повернення та обмін:
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».Ви можете повернути або обміняти товар у випадку виявлення виробничих недоліків чи несправностей.
Строки повернення і обміну:Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості.
Шановні клієнти!
Інтернет-магазин fpvmarket.com.ua не несе відповідальності за якість доставки транспортної компанії.Перевірити товар на наявність механічних пошкоджень у відділенні пошти – це обов'язок клієнта!У нашому інтернет-магазині діє гарантія виробника на всі товари відповідно до законодавства України.
Протягом 14 днів товар можна повернути відповідно до ст.9 ЗП "Про захист прав споживачів", якщо:
1. З моменту покупки пройшло не більше 14 днів;2. Товар новий, у справній упаковці, без слідів збирання, встановлення та використання;3. Збережено всі пломби, ярлики, заводське упакування, товарний чек.
Товар повернення не підлягає, якщо:
1. З дня покупки пройшло більше 14 днів (не рахуючи день замовлення);2. Порушена упаковка, була у складці або у вжитку;3. Товар із пошкодженнями, сліди від збирання.
Товари, що не підлягають поверненню:
1. Товари, виготовлені на індивідуальне замовлення.2. Товари особистої гігієни, косметика, білизна.3. Продукти харчування чи інші товари з обмеженим терміном придатності.(Згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994)
Повернення коштів:
Після отримання та перевірки товару кошти повертаються на вказані вами реквізити протягом 7-10 робочих днів.
Порядок дій:Для оформлення повернення або обміну, зв'яжіться з нами за тел.+38 097 502 98 68, або напишіть на пошту: moc.firgnord%40ofniНайде наступну інформацію:- Номер замовлення;- Причину повернення/обміну;- Фото товару;
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.